Sapi

A horgolást sem hanyagoltam el. A Horgo-blogon sok-sok segítséget kaptam a Lányoktól és még nagyszerűbb leírásokat. :D Sikerült elkészítem életem első sapiját a kislányaimnak. Igaz, hogy nagyon egyszerű mintából áll, mert csupa egyráhajtásos pálca. Ez a fajta fejre simulós sapit Natti mutatta meg. Két egyforma készült belőle, csak az egyiknél nagyra sikeredett a méret, ezért egy kis fülvédőt is horgoltam bele kötővel. Így már a fejecskéjén marad és nem csúszkál el. Sajnos a fotó nem igazán adja vissza, hogy a fehérben egy kis ezüst szál is van így csillog-villog. A csajok odavannak így érte. :D

6 megjegyzés:

Ancsa írta...

Nagyon szép,elfogadnám én is..:)

Hencsilli írta...

Ari sapi! Nézz be hozzám, drága bloggerina, játékra hívlak ! :)

latinka írta...

Kedves Zsenília!
remélem,nincs semmi komoly oka,hogy még nem adtad fel Belinda ajándékláncos ajándékát. Légy szíves,jelezz,mi újság e téren!

Cserfescsillag írta...

Szia! Nagyon kedves sapit készítettél, ügyes vagy! :)

tipikos írta...

Drága Zsenília! Nagyon-nagyon szépen köszönöm az édes angyalkát,már meg is találta méltó helyét a többiek között! Köszönöm, hogy örömet okoztál nekem! Millió puszi!
U.I.: a sapi nagyon jó, (ebben is) ügyes vagy

Dia írta...

Szia Zsenília!
Lassan (de biztosan) elkészül a PIF játék ajándékom. De viszont a címedet sehol sem találom. megtennéd, hogy elküldöd nekem a picipoci76@gmail.com címre?

nagyon köszönöm!