Horgolni tanulok

Csatlakoztam egy nagyon jó kis blogközösséghez. A lényege az, hogy mindenki csatlakozhat akit érdekel a horgolás, bármely szinten. :D Az oldalsávban megtalálod a hivatkozást ha érdekel a dolog.
Nagyon sok segítséget kapok, amit hálásan köszönök. Ennek a segítségnek betudható, hogy már egész jól megy. Igaz, hogy még csak az egyszerű pálcák mennek, de ezzel is elkezdtem egy nyakmelegítőt. Nekem mindig kell valami motiváció. Nem tudok csak úgy gyakorolgatni, mindig kell valami cél magam elé. :D


Egy virággal is próbálkoztam, de sajnos a leírást még nem tudom tökéletesen olvasni és ez nem lett valami fényes.

3 megjegyzés:

Lilang írta...

Nagyon belejöttél ebbe a horgolás dologba! :)

tipikos írta...

Az anyukám nekem is megtanította az alapokat, de aztán feladtam. Lehet, hogy újra kellene próbálkozni!?? :O))

Cserfescsillag írta...

Szia! Ügyes vagy nagyon!

Vár Rád egy díj nálam! Várlak szeretettel!

További kellemes alkotást!