PIF II.

Jelentkeztem Cserfescsillag oldalán is egy PIF játékra, melynek lényege, hogy 1 éven belül kapok tőle ajándékot, amit úgy tudok viszonozni, hogy én is 3 embernek készítek ajándékot. Evikusznál is ráakadtam a PIF-re és hát nem hagyhatom ki, nagyon szeretnék tőle is ajcsit kapni, nagyon ügyes, szép dolgokat hímez.
Gábor Cserfescsillag ismerőse és Ő is meghirdette ezt a játékot és mivel érdekel, hogy egy fiú milyen ajándékot készít, nála is feliratkoztam.
Várom a 3 jelentkezőmet, akinek én is készíthetek ajándékot 1 éven belül.

6 megjegyzés:

fpárduc ugrásai írta...

Szervusz!
Én szeretnék tőled ajándékot kapni!
:)
(Még sosem játszottam senkinél, Te vagy az első!)
:D
További szép napot!
Fpárduc

Zsenilia írta...

Nagyon örülök!
Te vagy az elsőm nekem is. :)) Többit e-mailben megbeszéljük, írok neked.

Szimonetta írta...

Szia! :-)

Én is jelentkeznék a játékra, szeretnék ajándékot kapni tőled, és én is szívesen adnék három embernek meglepit! :P (Kíváncsi leszek, hozzám mikor írnak három kommentet, ugyanis most nyitottam meg a blogomat... :D)

Szia, jó kézimunkázást! :-)

Zsenilia írta...

Szia Szimonetta!
Ez nagyon klassz, örülök neked. Gyere minnél többször hozzám. :D

Zsenilia írta...

Szerettem volna megnézni a blogod Szimonetta, de nem találom. :( Segíts kérlek!

Lara írta...

Jol latom,hogy en vagyok a harmadik? :D:D:D