Mit rejt a táskám?



Cserfescsillag kedves kérdésére szeretnék válaszolni. A kis kiváncsi. :D Arra volt kiváncsi, hogy mit rejt az én táskám. Az én táskám mindig tele van "gyerekes" dolgokkal. Változó, hogy mi kerül bele, attól függ, hogy éppen melyik gyerkőc van velem. :) Azt sorolom inkább, hogy jelenleg mi van benne.
Jelenlegi leltárom:
- mivel náthás vagyok egy 100 db-os papírzsepi
- mobiltelóm
- zsíros arckrém a nózimra
- szőlőzsír
- toll, jegyzetfüzetke
- kulccsomó
- céges belépő
- leszakadt gomb (nem tom miről származik) :)
- esernyő
- kemény táblás kicsi mesekönyv
- nylonszatyi
- popsitörlő nedves kendők (már csak kéz és arc törlésére)
- bevásárlásból blokkok
- pénztárca.

Most csak ennyit találtam. :D Legalább rendet is tettem, köszönöm Cserfescsillag.
Nem is tudom kinek adjam tovább...Gondolkodom.
Elsősorban Batorbának szeretném továbbadni szeretettel.
Másodsorban Betsynek, harmadjára Evikusznak passzolnám a "labdát". Még Kriszti táskájára is kiváncsi vagyok, mert Ő is kisgyerekes Anyuka. :D

1 megjegyzés:

Batorba írta...

Szia Zsenilia! leirtam a táskám tartalmát...és bocsi, de csak most vettem észre a felkérésedet! Váltogatom az identitásomat a blogomon, és nem egyforma blogok vannak felvéve.:-(( Bocsánat!