2010-es első munkám

Engem is utolért a Tralala szerelem. :D
Az első munkám 2010-ben, amit készítettem a karácsonyi szarvasos minta. A színeket szabadon választottam. Az igazság az, hogy maradékokból készült.

A gyerekszoba falát fogja díszíteni. A csajok bele is zúgtak a kajlaságába, kérnek még tőlem Tralalát. :D
A csajok elkéstek egy kicsit, mert már belefogtam egy óra kihímzésébe, aminek még egészen az elején járok.Megmutatom a mintáját is, hogy milyen lesz. Képet nem volt most időm keresni hozzá, de pótolom majd.

Most így áll:


És íme a minta:


Ma készítettem még egy narancsos nyakláncot is. Kitalálta a lányom, hogy holnap narancs színű mintás felsőt szeretne felvenni és kellenne hozzá egy nyaklánc, mert még olyanja nincs. Van már egy csomó ékszere, de sosincs elég. :D

Nincsenek megjegyzések: