Ismét ajándékot kaptam :D

Imádom, imádom tra-la-la a karácsonyt! :D
Ma megint ajándékot kaptam. Tiffany-Andinál jelentkeztem egy karácsonyi "húzogatós", ajándékozós játékra. Batorba készített nekem ajándékot, nagyon klasszul néz ki. Csak egy bökkenő van, karácsonyfa kell a nyitásához. :D És ugye ilyenem még nincs. :) Most aztán nagyon öreg leszek és nagyon gyorsan is, mert rettenetesen fúrja az oldalam a kiváncsiság. :D
Én Ritának készítettem ajándékot, már múlt hét hétfőn postáztam, mert Németországba ment a csomi és szerettem volna ha odaér karira.
Minden olvasómnak hasonló "gondokat" kívánok! :DDDD

1 megjegyzés:

fpárduc ugrásai írta...

Hmm micsoda gondok! Mi most megyünk favadászatra! :) Tán meg is tudjuk lőni... :)
Naszóval most indulunk fát venni :)
Kéne még néhány díszt is venni... és körbehorgolni...
Ajándékok meg vannak, :) Csak csomagolni kéne, és az nehéz, ha az ajándékozott itt sündörög körülöttem :).
Mi a barátnőimmel szoktunk karira csomagot küldeni, és én mindig ajándékbontáskor nyitom ki, addig meg furdalja az oldalam, hogy mit is kaptam! :)
További ilyen kellemes várakozást neked!