Ajándékot kaptam és készítettem

Az FMXC-ban kihúztuk egymást nevét és ajándékot készítettünk egymásnak. Én Ankaa-t húztam, de annyira igyekeztem feladni minnél előbb, hogy elfelejtettem fényképezni. :( Majd az Ő blogján lesznek képek. :)
Ma kaptam meg Betsytől az ajándékomat. Nagyon köszönöm ezúton is. Eltaláltad nagyon az ízlésemet és a vágyamat. Most már nyugdíjba küldöm az eddigi ollóm. :D Nagyon szép ollótartót és őrt is kaptam mellé. Biztos, ami biztos ellenőrzés alatt van. :D
Finom teákkal is meglepett, ma este az egyiket fel is áldozom és hálásan fogok Betsy-re gondolni. Kívánom, hogy neki is hasonló meglepikben és örömben legyen része.



És a kis kedvencem :)


Készítettem egy kedves ismeretlen ismerősöm barátnőjének egy karláncot és fülbevalót. Nekem nagyon tetszik, ezért lehet, hogy megfűzöm még egyszer narancsban. Remélem, hogy a kislánynak is fog tetszeni. A fényképezés még mindig nem az erősségem. A színe nem ilyen matt, mint a képen, hanem fényes.
Megmutatom ezeket is:


Szép hétvégét!

3 megjegyzés:

Cserfescsillag írta...

Gratula az ajándékodhoz, sok szépet/finomat kaptál. És tuti, hogy örülni fog a kiscsajszi. :) Én is küldök neki megint valamit. Írok majd hosszabban e-mailt. :)

evikusz írta...

Nagyon szép ez az ollóőr és tartó!

A karkötőd is tök jól mutat!

Zsenilia írta...

Köszönöm Evikusz!