Sziasztok!
Nagy dolgok történtek nálunk. Leszokott a kislányom a cicizésről és nagyon fájt nekem is és neki is. :)
Nekem azért, mert eléggé fájtak a melleim. Neki meg lelkiekben fájt. Úgy indult a dolog, hogy elutasította múlt héten hétfőn. Én meg kapva kaptam az alkalmon és nem adtam neki többet. Végülis már 2 évesek leszünk a jövőhéten. :) Eléggé kellemetlen volt már szopiztatni, eddig nem aludtunk át éjszakát. Nyilvánosan is követelte, gondolok itt arra, hogy buszon, boltban és hasonló lehetetlen helyeken is.
Most már jól vagyunk, csak szeretgeti, puszilgatja.
Kiváncsi vagyok a saját tapasztalataitokra, hogy Ti hogyan csináltátok.
"Alkottunk" is ám azért.
Készült a nagylányomnak egy nyaklánc, fülbevaló szett kék és sárga gyöngyből. Egy karkötőt is kapott, ami rózsaszín. Próbálkozok a fűzéssel, tanulgatom, nézelődöm.
Keresztszemesből könyvjelzőt csináltam, egy kép készül még (karácsonyi). Holnap fényképezek, mert ma már nem jók a fényviszonyok hozzá.

Nincsenek megjegyzések: