Mutogatós

A 2 kicsim megbetegedett, így alig volt időm magamra ebben a pár napban. :(
Ma volt egy kis időm és tudtam fényképezni.
Szeretném megmutatni nektek néhány munkámat. Ez egy "vegyes felvágott", van benne gyöngyözés, hímzés is.
Eddig csak a lányomnak csináltam gyöngyből ékszereket, de most felfigyelt rá az egyik tanárnője is. Lehet, hogy meglepem majd karácsonyra egy fülbevalóval, mert sokat foglalkozik Vikivel. Nem ment jól az angol, de most talán felzárkóztatta gyerekemet.
Délután megpróbálok fűzni egy hópehelyt ablakdísznek, van egy jó kis leírásom hozzá. Remélem a csajok sem lázasodnak be. Talán sikerül, ha sikerrel járok akkor fényképezem is.









A hímzések az eddig eltelt fél évben készültek. A könyvjelző az első, amit készítettem.
Az esküvős a kedvencem. Ez az első nagyobb hímzés, mármint én nagynak számítom. :) A szitakötőst tűtartónak szánom, de még kell hozzá filcet vennem.









Bocsánat a képek minőségéért. :(

Kellemes hétvégét!

2 megjegyzés:

evikusz írta...

Oh. Egy kicsit homik a képek, de annyi baj legyen :)

Szépek lettek!

A csillagot is kíváncsian várom!

Cserfescsillag írta...

Szia!
Nem feledkeztem ám meg Rólad, csak állandó rohanás az életem. Most próbálom kifejleszteni a 48 órás napot. :D Remélem a kicsik már jobban vannak. Legyen csodás hetetek!