Az ajándékláncos ajándékom



Nagy öröm ért a napokban. Latinkánál meghirdetett ajándékláncba jelentkeztem. Megkaptam az ajándékom Diától.

Nagyon boldog voltam, mert pont ezekre az ajándékokra vágytam. Kezdő xszemezőként még nem volt semmi felszerelésem. Dia meglepett engem egy ollóőrrel, tartóval és tűpárnával, amik gyönyörűek. A színeket is nagyon eltalálta.
Elnézést kérek, de a képet sajnos tőle kell kölcsönvennem, mert elromlott a fényképezőm és nem szeretnék várni ezzel a köszönettel neki. Így is késve köszönöm csak meg.
Ezer köszönet érte!

Mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a "láncot". Nagyszerű érzés volt meglepit kapni. Ha jól tudom eddig még mindenki megkapta a várt ajándékát és nem kellett csalódnia. Ezért köszönettel tartozom Latinkának is, hogy kitalálta és összetartja, intézgeti a láncolatot. :))
Köszönöm, hogy résztvehettem és vehetek benne. Ugyanis újra játszom nála, nekem annyira bejött. :))

1 megjegyzés:

latinka írta...

Szia Timi!
Szépeket kaptál!
Ugye,Te sem felejtetted el,hogy esedékes a postázás?