Adventi koszorúk

Ma alkottam egy kicsit. Készítettem 2 adventi koszorút, az egyik ajándék lesz. :)
Kislányom keresztmamájának készítettem a narancssárga gyertyás koszorút, a sötét gyertyás lesz a saját.








Még egy ajtódíszt szeretnék készíteni hasonló stílusban.

Gyöngyből szerettem volna hópelyheket csinálni, de az sajnos nem jött össze. Még nem vagyok elég gyakorlott hozzá. Abból készítettem volna az ajtónkra díszt. Így most fenyőágakból lesz.

Próbálkoztam egy horgolt hópihével, de inkább virágra hasonlít szerintem. :)) DE horgoltam, ez nagy dolog hogy eljutottam eddig.

3 megjegyzés:

gabcsap írta...

Szia! Nagyon szépek lettek! A horgolt virágr4a válaszoltam a blogomban!

evikusz írta...

Nagyon szépek a koszorúk!

A horgolás meg lesz jobb is :D
Nagyon ügyes vagy!!!

Zsenilia írta...

Köszönöm a dicséretet. :D
Csak magammal szemben nagyok az elvárásaim. Mindent gyorsan és tökéletesen szeretnék. :)